Overholdelse

Hos Atos Medical bestræber vi os på at gøre livet lettere for mennesker, der trækker vejret gennem et stoma, ved at tilbyde personlig pleje og innovative løsninger. Vi efterlever altid vores værdier: Vi lytter – Vi inspirerer – Vi fokuserer – Vi engagerer

Værdier

Hver eneste af os forbinder med interessenter, involverer dem i vores aktiviteter og stræber efter at støtte og styrke vores kunder og hinanden hver dag. Uanset hvem vi interagerer med – vores brugere, vores kolleger, sundhedspersonale eller andre forretningspartnere – er respekt og integritet kernen i alt, hvad vi gør.

Giv Stemme til Vores Værdier: Gør Det Rigtige

Vores adfærdskodeks er en fælles udgangspunkt for os alle, når vi diskuterer overholdelse og etisk adfærd. Det er vores daglige vejledning, og vi forventer, at alle vores tjenestemænd og medarbejdere samt alle, der arbejder på vores vegne, overholder adfærdskodeksen samt gældende love og regler.

Læs vores adfærdskodeks

Sig din mening!

Hos Atos Medical tager vi problemer med brud på adfærdskodeksen meget alvorligt. Vi forventer, at folk siger fra, og vi forventer, at vores ledere holder en åben dialog med deres medarbejdere om etik og giver dem klar vejledning om bekymringer.

Hvis du har bekymringer om etik og overholdelse, skal du sige fra. Gå til din leder, eller gå til Compliance Officer. Husk, at vi alle deler ansvaret for at bevare vores gode omdømme og vores høje etiske standarder. Vores medarbejdere og interessenter har også mulighed for at bruge vores Speak Up Hotline.

Kontakt Compliance:
Email: compliance@atosmedical.com
Tel.: +46 415 169 72

Vores 'speak up hotline'

Del

Gem til mit indhold